sobota, 2 marca 2013

Zayn


Mam 19 lat. Jestem fanką zespołu One Direction, mam bardzo dużo rzeczy z nich m.in. bluzy, kubki, lalki itd.: Pewnego lipcowego dnia weszłam na laptopa i zobaczyłam konkurs pod tytułem ,, Jak wygrać bilety przy scenie i wejście za kulisy na koncert 1D’’ Zobaczyłam od razu co trzeba zrobić. Założyłam bluzę z napisem ,, I  1D’’ i ubrałam spodnie z ich podpisami bo raz byłam na koncercie, wzięłam ustawiłam kamerę i trzymałam w dłoni lalkę Zayna. Po paru sekundach miałam zrobione zdjęcie. Wysłałam je na podany e-mail. Przez dwa następne dni patrzyłam czy coś ci przyszło na e-maila. Ale, że miałam ważniejsze sprawy to przez kolejne dwa dni nie spojrzałam. Ale na następny dzień weszłam i zobaczyłam, że dzisiaj dostałam nową wiadomość. Pisało tam, że wygrałam ten konkurs. Zaczęłam krzyczeć i piszczeć ze szczęścia. Po paru minutach zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam do nich i zobaczyłam, że tam stał listonosz, dał mi kopertę i poszedł dalej. Otworzyłam nią, a tam były dwa bilety na koncert i dwie wejściówki za kulisy. Bardzo się ucieszyłam. Zadzwoniłam do [I.T.N.P.] , że wygrałam konkurs, że mam wolny bilet, wolną wejściówkę na koncert One Direction i czy nie chciałaby iść ze mną. Ona od razu się zgodziła i po pół godzinie była już w moim domu. Koncert dopiero jest na 19:00. A była 17:50. Ubrałam to ---->(http://stylistki.pl/niebieska-pieknosc-257751/) a moja przyjaciółka była ubrała w to ---->(http://stylistki.pl/zielona-slodkosc-257755/). Pięknie wyglądałyśmy i poszłyśmy w kierunku koncertu. Byłyśmy już na swoich miejscach czyli przy scenie i spojrzałam na zegarek i była godzina 18:55. Byłyśmy bardzo podekscytowane. Chwilę po tym na scenę wyszli Liam, Harry, Louis, idol [I.T.N.P.] czyli Niall i mój idol Zayn. Koncert bardzo szybko minął. Potem poszliśmy za kulisy. Nie mogłam się doczekać jak ich zobaczę. Tak samo [I.T.N.P.]. Czekałyśmy na korytarzu. Po 5 minutach po nas wyszedł Zayn i weszłyśmy do środka. Zadawałyśmy bardzo dużo pytań im. Zaprzyjaźniłyśmy się z nimi. Na wszystkie odpowiadali. Po tym wszystkim musiałyśmy wracać do domów.
- Chłopacy my musimy już iść. Do zobaczenia kiedyś. – powiedziałam i miałyśmy już wychodzić.
- Poczekaj może ja zaprowadzę ciebie a Niall [I.T.N.P.] ?- zapytał Zayn.
- Ok. Pa Liam, Louis i Harry.
Nic nie powiedzieli tylko machnęli na pożegnanie. Rozeszliśmy się z przyjaciółką. Po 15 minutach byliśmy pod moim domem.
- Jest strasznie późno, ale jak chcesz możesz wejść.- spytałam pokazując na dom.
- Ok. To otwieraj.
Weszliśmy do środka. Włączyłam telewizję, zobaczyłam, że Zayn objął mnie i dotykał moje udo. Trochę się zdziwiłam ale szybko zapomniałam, bo wciągnęła mnie telewizja. Po 10 minutach Zayn przybliżał się do mnie i delikatnie musnął moje usta. Dostał od chłopaków wiadomość, że musi już iść. Poszłam go odprowadzić do drzwi.
- [T.I] do zobaczenia kiedyś. Pa. – po tych słowach przytulił mnie i poszedł do samochodu, bo chłopaki po niego przyjechali.
Ja tylko mu pomachałam na pożegnanie, bo chwili poczułam kartkę w ręku. Wróciłam do domu i zaczęłam ją czytać. Pisało tam ,,[T.I] jeśli chcesz się jeszcze spotkać to zadzwoń 485******. To mój numer. Zayn ;*’’ Poszłam do pokoju zapisać jego numer w telefonie, położyłam kartkę koło łóżka, wzięłam piżamę i szłam w kierunku łazienki. Po 20 minutach szybko wskoczyłam do łózka i zasnęłam. W nocy przebudziłam się, bo chciało mi się pić, więc szybko zeszłam na dół, do kuchni. Tylko, że nie chciało mi się spać, ale wiem, że Zayn może. Chciałam zobaczyć, która jest godzina. Zobaczyłam, że dostałam SMS’sa od Zayna:
[T.I] wiem, że na pewno śpisz, ale ja nie mogę zasnąć mogę przyjść?
Spojrzałam na zegarek. Była godzina 02:46. A wiadomość dostałam minutę temu. Raz-dwa napisałam mu:
Zayn wcale nie śpię, pewnie przychodź. Nie mogę się doczekać.
Nie musiałam długo czekać. Po chwili ktoś zapukał do moich drzwi. Od razu wiedziałam kto to jest. W drzwiach zobaczyłam go. Zaprosiłam go do domu. Usiedliśmy na kanapie.
- Zayn chcesz coś do picia? – zapytałam Mulata.
- Bym poprosił wodę.
- Ok już po nią idę.
Wstałam z kanapy. Zayn poszedł za mną. Nalałam wodę i mu podałam. Patrzyłam w jego brązowe oczy coraz głębiej, aż świata nie widziałam. Czułam jak serce mi szybciej bije i motylki w brzuchu. Nagle Zayn znowu się do mnie przybliżał, ale teraz dał mi namiętny pocałunek. Zaczęłam go odwzajemniać. Poszliśmy do pokoju i usiedliśmy na kanapie. Po 5 minutach oderwaliśmy się od siebie.
- [T.I.] zakochałem się w tobie jak byłaś wtedy za kulisami, ale trzymałem się z dystansem. Chcesz ze mną chodzić? – spytał.
Nie mogłam w to uwierzyć w co usłyszałam. Zaczęłam płakać ale kiwnęłam głowa, że tak. On bardzo się ucieszył. Znowu zaczęliśmy się całować. Zayn nie chciał wracać do chłopaków dlatego poszliśmy do mojego pokoju, położyliśmy się i wtuleni w siebie zasnęliśmy. Wstaliśmy o godzinie 10:00. Szybko się ubrałam w ciuchy i poszłam zrobić śniadanie dla mnie i dla Zayna. Po 15 minutach zjedliśmy i szliśmy w kierunku domu całego zespołu. Trzymaliśmy się za ręce. Z daleka zobaczyłam Nialla i [I.T.N.P]. Też trzymali się za ręce. Spotkaliśmy się przed drzwiami. Okazało się, że oni tez chodzą od razu się ucieszyłyśmy. Pożegnałyśmy się z nimi i poszłyśmy w kierunku mojego domu. Strasznie się ucieszyłyśmy, że znalazłyśmy sobie chłopaków. Dostałam wiadomość, że reszta zespołu się dowiedziała i gratulują nam. Nie zapomnę tych dni bardzo długo.
                                                                                                             THE END  

2 komentarze:

  1. świetny jest :)
    chcę kolejny! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, można zamawiać imaginy w komentarzach lub na e-maila: olenka20005@o2.pl.

    OdpowiedzUsuń